میس آنیتامیس آنیتا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

*سفید برفی*

*آنیتا وبد غذاییاش*

1393/2/1 2:18
نویسنده : mami mahnaz
204 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گل من چرا دیگه خوب غذا نمیخوره؟؟؟مامی خیلی ناراحته که آنیتا خانمش از عید دیگه خوب نمیخوره و همش دستمو پس میزنه ومیگه نههه,دوست دارم خوشگل مامان خوب غذا بخوره تا گوشت تنش شه,تا جوون بگیره تا لذت ببره از غذاش و ضعیف نشه,اما یه مدتیه که این اتفاق نمیفته,الانم که مریضی اعتصاب کردی,نه صبحانه نه ناهار ونه شام میخوری,یکم کیک اونم خیلی کم ویه کم موز و..اینا رو فقط میخوری اونم با افاده,با سوپ که کاملا لجی,من برات میپزم و گاهی چند قاشق رو موفق میشم بهت بدم,خیلی دوست دارم غذاهای مقوی بخوری اما هربار درست میکنم نمیخوری,,یه وقتا گریه میکنم دست خودم نیست,نمیزارم بفهمی اما برام سخته,غذارو گاهی میزارم جلوی خودت که بخوری وخودم میرم اونور تا نفهمی برام مهمه خیلی که غذا بخوری,اما شما غذا روبا دست له میکنی ومیریزی زمین,برنجم میپاشی زمین,خلاصه خیلی خرابکاری میکنی و مامی رو تا دلت میخواد اذیت میکنی,ببخشیدا خانم گل اینا رو میگم آخه میخوام بعدا بخونی چه قدر مادر بودن سخته و چه کارهایی نکردی,اینم میگم که خیلی دوست دارم و با وجود خرابکاریات و نا آرومیات و غذا نخوردنات زندگی رو یه لحظه بی تو نمیخوتم قشنگم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به *سفید برفی* می باشد