میس آنیتامیس آنیتا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

*سفید برفی*

*درباره ی جشن کریسمس*

1391/10/12 7:23
نویسنده : mami mahnaz
343 بازدید
اشتراک گذاری

عشقه مامی کریسمس جشن مسیحیاوتولدحضرت عیسی هستش،شب کریسمس همه ی خانواده هادرخت کریسمس توخونه هاشون دارن که باچراغهای ریزرنگی،میوه های رنگ شده ی درخت کاج،جوراب های رنگی،عصا،گوی هاوستاره های درخشان،نوارهای رنگی،تندیس های کوچک فرشته تزئین شدن،تواین شب غذای مخصوصشون(بوقلمون)رودرست میکنن،بچه ها بابانوئل روخیلی دوست دارن شب روزودمیخوابن چون وقتی ازخواب بیدارمیشن کادوشونویازیردرخت کریسمس یازیر بالشتشون پیدامیکنن وبه اعتقادخودشون بابانوئل شب قبل اومده واون کادوروبراشون آورده به کسی نگیامامان باباهاکادورومیخرن هه هه هه،عسلم مامی خیلی این عیدودرخت کریسمس وبابانوئل رودوست داره واسه شماهم نوشتم تایادگاری بمونه،دوست دارم سال بعدببرمت آتلیه وازخانم طلام عکس کریسمسی بندازم،به امیداون روز(راستی الان که دارم مینویسم شماداری کلی تودلم میچرخی وازشکم مامی معلومی ومن خیلی خوشحالم ازاین تکونای قشنگت،بابارفته نون خریده من برم صبحانه بخورم تادخملم گرسنه نباشه،دوست دارممممم)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آوينا
14 دی 91 9:19
منم خيلي جشن و مراسم كريسمس و دوست دارم . اسم جديد وبتونو ثبت كردم خوشگله


مامی فرناز
16 دی 91 11:51
مهناز جون تبریک میگم فدم نو رسیده مبارکککککککککک خیلی خیلی خوشحال شدم عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به *سفید برفی* می باشد