میس آنیتامیس آنیتا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

*سفید برفی*

*درد وبلات به جونم*

1391/11/23 5:40
نویسنده : mami mahnaz
238 بازدید
اشتراک گذاری

آنیتای من چندروزی بودگریه هات زیادبودوبیقراری میکردی،گلوت هم دردمیکرد،دکتربعدازمعاینه گفت بچتون سالمه وعلت گریه ی نوزادبیشترنفخه که همه ی نی نیا اینطوری میشن،1قطره ی ضدنفخ داد بهت وگفت که اتاقومرطوب نگه داریم تاگلوت خوب شه،چندروزی گذشت وشماخوب نشدی،1شب که گریه هات شدیدبود ومن وباباازگریه هات ناراحت و کلافه بودیم من پیشنهاد دادم که بریم بیمارستان تخصصی کودکان،اونجاکلی گریه کردی،دلم کباب شدواست وگریه کردم،18نفرجلومون بودن بخاطرگریه هات نوبتشونودادن به ما،دکترمعاینت کرد وآزمایش خون گرفتن ازت وگفتن ویروس داری،کلی قطره وشربت دادبهت،شب بارونی وسختی روازسرگذروندیم،بعدازچندروزکه خوب نشدی دوست بابا1دکترخوب بهمون معرفی کرد دکترتاشمارودیدتشخیص دادفقط گرسنته وآزت رودیدوگفت ویروس نداری،گفت چون کوچولویی زور نداری خوب شیربخوری وگرسنه میمونی،چقدرپشیمون شدیم برده بودیمت بیمارستان واون دکتره دورازجون احمق باتشخیص نادرستش منوترسونده بودکه شماویروس داری،فقط مامی 1نگرانی دارم بااینکه شیرم زیادشده چندروزیه شما باشیشه شیرمیخوری،1وقتاهم شیرخشک نوش جان میکنی،کاش بزاری مامی بهت شیربده عسلم،کاش زودتردلیلشوبفهمم،راستی دکترگفت قدشما5سانت بیشترشده یعنی 55سانت و وزنت هم 3550بود(فدای قدوهیکلت دخترنازم)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به *سفید برفی* می باشد