میس آنیتامیس آنیتا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

*سفید برفی*

*آنیتانگوبلابگو*

1392/3/28 5:17
نویسنده : mami mahnaz
325 بازدید
اشتراک گذاری

آنیتای مامانم اینروزابلاشدی حسابی ورجه ورجه میکنی وهمه چیزومیخوای بزاری دهنت،عاشق وایسادنی تواوج گریه وایسونیمت میخندی انگارروابراراه میری اینقدرخوشحال میشی فدای قدوبالات وقتی ماه  وایمیسی،بلندمیخندی وتازگیایادگرفتی جیغ بزنی انقدرصدات نازه که نگو،قربون صدات،خاله هاوعمه هات خلاصه همه برات غش میکنن،بیشترازهمه من وباباسعیدجون ذوق داریم واسه همه تغیراتت،آخه نی نیه من و بابایی دیگه،دخمل نازمونی دیگه،گاهی خوابت کمه وهمش بازی میخوای یه وقتاکم میارم ومثل بچه هامیزنم زیرگریه،یه وقتاکه چه عرض کنم اکثروقتاخخخخخخخخخ،به من خیلی عادت داری وگاهی وقتافقط بغل یابه قول باباگگل منومیخوای،آخه همیشه من وشماکنارهمیم،راستش اصلاطاقت دوریتوندارم مامانم،خوب دخمل همیشه بایدپیش مامانش باشه دیگه،باباهم عاشقته وکمکم میکنه تونگهداریه شما،توده روزگذشته که بازاعتصاب کرده بودی وشیرنمی خوردی گاهی جیغ میزدی وگریه میکردی،با بابارفتیم دکتر،دکترهم آزمایش ادرارنوشت که خوشبختانه جواب آزمایش نشون داد مشکلی نداری وجیغ زدنات ازعفونت ادرارنیست،آزمایش ادرارتم باهزاربدبختی موفق شدیم نمونه بگیریم،احتمالابی تابیات برای خاریدن لثه هات باشه،خدایابه آنیتای من و همه ی نی نیا کمک کن راحت دندون درآرن،دنیایی داریم باهات پرنسس خانم* .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الناز(ممول)
8 تیر 92 12:20
سلام عشقمممممم خوبی؟خدا آنیتا کوچولو رو برات نگه داره وروجک شیرین تر میشه روز به روز راستی گلم امروز یه درخواست دارم ازتون اهورا تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده اگه میشه فقط کد 243 رو پیامک کنید به شماره 20008080200 ممنونم از محبتت عزیزم
mami mahnaz
10 تیر 92 2:46
سلام،مرسی خاله النازمهربون،من این شماررواس کردم امیدوارم برنده شه پسرگلت
مامان پندار
10 تیر 92 2:48
سلام مامان آنیتا جون ..... وبلاگتون رو دیدم ..... خدا حفظش کنه دخملی رو .... خوشحال می شم پیش ما هم بیایید .... http://pendar91.niniweblog.com
mami mahnaz
19 تیر 92 19:36
سلامممممم مامان پندارجونی ممنون،چشم حتماااااااا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به *سفید برفی* می باشد