میس آنیتامیس آنیتا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

*سفید برفی*

*این روزها با آنیتا*

1392/6/6 5:37
نویسنده : mami mahnaz
190 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم سلام,این روزا با شما پراز هیجانم و استرس چون خیلی خیلی شیطون شدی و ماشالله دیوار صافم می خوای بری بالا،بلایی شدی که نگو،همش دنبال مامی میای و به قول مادرجون از پامی گیری نه از دست یعنی الان نمی زاری کارکنم ولی بعدا کمکم میشی,خداکنه هههههه،کلا بیش ازحدبه من وابسته شدی،سینه خیز کل خونه ی فسقلیمونو مترمیکنی صبح تا شب و متاسفانه زیاد روروئک رو دوست نداری،چند دقیقه بیشتر واینمیسی داخلش،منم همش کنار شما هستم و مراقبم دسته گل به آب ندی،عاشق هرنوع سیمی سیم تلفن واین جورچیزا همینطور عاشق به هم زدن غذای سرسفره ای ونمی زاری من وبابایی غذا بخوریم فقط میخوای خودت غدابخوری گامبوشی،همچین با اشتها میخوریکه آدم گرسنش میشه قربونت بشم ،ازسوپ زیاد استقبال نمی کنی اما عاشق دنت و بیسکوییت مادری،کلا همیشه درحال وول خوردنی و دوست داری همونجوری بهت غذابدم که خیلی کار برای من سخت میشه اما خداروشکرکه می خوری،آها ازچیری که خیلی بدت میاد اینه که بینیه کوچولوتو تمیزکنم یاقطره بریزم انقدر جیغ جیغ میکنی و گریه تا سیاه میشی،جمعه با دوستای بابایی و خانوادشون رفتیم دریاچه ی خلیج فارس شما انقدر داخل ماشین بی تابی کردی یک ساعتم بیشتر غرمیزدی و شیر نمی خوردی و لالا داشتی نمی خوابیدی آخرسر گریم گرفت تازه تو این هیری ویری شیر دادنی زیپ مانتومم خراب شد بابایی درستش کرد اما اونجاخیلی خوب بودی اذیت نکردی حتی تو راه برگشت هم خانم بودی و لالا کردی،عادتته که هر وقت لالا داری مقاومت کنی و نخوابی داستان دارم سر خوابوندنت اما وقتی می خوابی خیلی خوشحال میشم،جمعه عقدکنونه خاطره دخترعمه ی مامیه و من نمی دونم برم یانه چون می ترسم اذیت شی درحال تصمیم گرفتنم،نمی دونم دیگه چی بگم جزاینکه دوست دارم زودتر این روزابگذره و شما بزرگ شی خوشگلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان پندار
6 شهریور 92 14:18
چقدر این نی نی وروجک ها کاراشون مثل همه پندار هم یک دقیقه توی روروئک نایستاد.... آک آک مونده روروئکش


آخی،کاش داخل رو روئک می موندن ماهم یکم راحت تر می شدیم
كبري **مامان آنيتا عسل مامان وبابا**
14 شهریور 92 3:52
اي جانم چه دختر نازي پيش آنيتاي منم ميايد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خوشحال ميشيما باشه مرسي ازتون

مرسی عزیزم،حتما میام آنیتای گل شمارم میبینم بوسسس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به *سفید برفی* می باشد