میس آنیتامیس آنیتا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

*سفید برفی*

سیسمونیت مبارکه عروسکم(روزسیسمونی)

1391/9/12 4:46
نویسنده : mami mahnaz
499 بازدید
اشتراک گذاری
آنیتامامانی(مامان خودم)واسه خرید سیسمونی خیلی زحمت کشید،شب قبل ازسیسمونی پالتوتونخریده بودباوجودبارون غروب رفت کوکاواست خریدوتالحظه ای که بخوابه رختخوابتوحاضرکردتادخترم همه چیزش تکمیل باشه،دستش دردنکنه،دست بابابزرگ هم دردنکنه،صبح 3تاخاله هااومدن،آرین مدرسه بوداماخاله زهرامهدیه ومهشیدروآورده بود،مهشیدبامزه وشیطون بودمثل همیشه،سرویس کمدتوخیلی دیرآوردن،بعدازناهارآوردن،من خیلی منتظربودم وراستش حرص هم خوردم ازاین همه بدقولیه صاحب مغازه ی کمدفروشی،وقتی باباسعیدباعموداوود کمدرومیزاشتن سرجاش مادرجون وعمه اینارسیدن واین درحالی بودکه هنوزحاضرنشده بودم،دخملم عمه هاوخاله هاکلی برات رقصیدن وکلی واسه وسائلات مخصوصالباس کوچولوهات ذوق کردن،غروب همه رفتن،شب بابایی شب کاربودرفت سرکارولی من دوست داشتم پیشم باشه،من خیلی خسته بودم شب خیلی زودخوابم برد،مبارکه دخترقشنگم باشه سیسمونیش
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به *سفید برفی* می باشد