میس آنیتامیس آنیتا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

*سفید برفی*

شعری مادرانه برای دختر عزیز تر از جانم آنیتا

1391/9/13 21:01
نویسنده : mami mahnaz
824 بازدید
اشتراک گذاری

دختری مثل برگ گل زیبا و به شیرینی عسل دارم///عطر احساس میدهد در من گل سرخی که در بغل دارم///روزی از باغ یاسها امد///در تمامی احساس من پیچید///زندگی در وجود من گل کرد///هر زمانی که دخترم خندید///گاهی احساس میکنم باید فرشته ای از اسمان باشد///یا خداوند نورها میخواست کوثر عاشقی روان باشد///او به من هدیه داد بال و پری که تمام تکامل من بود///مادری عاشقانه ای که فقط امتیاز برای هر زن بود///شعر در حس من نمیگنجد حس مادر نوشتن سخت است///دوست دارم ببینمش در اوج حس کنم تا همیشه خوشبخت است*

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

هنگامه
16 آذر 91 23:37
خیلی قشنگ بود. ساده و معصوم.

خدا دخترتو برات نگه داره مهناز جون


مامی فرناز
17 آذر 91 0:14
مهناز جون خیلی شعر زیبائی هست.
انشا.. به وقتش این حس زیبا رو پیدا میکنی





مامان فرشته آسمونی امیرعلی
26 دی 91 11:32
وبلاگت خیلی ساده بود اما در عین سادگی قشنگی های خودش را هم داره مخصوصا شعر اخرش.منم مثل تو لحظه شماری می کنم واسه اومدن نی نی ام...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به *سفید برفی* می باشد