میس آنیتامیس آنیتا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

*سفید برفی*

*تغییرات دخترم قشنگه 4*

1393/10/18 3:21
نویسنده : mami mahnaz
322 بازدید
اشتراک گذاری

از اونوقتی که برات نوشتم خیلی تغییر کردی،الان تقریبا کامل حرف میزنی،هر چی میگیم مثل طوطی تکرار میکنی،تازه کارای ما رو هم تقلید میکنی،خیلی از دستت میخندیم،شیطون تر شدی وبا همه چیز تو خونه کار داری،همون کنجکاویه نی نی ها،خیلی مهربون ودلسوزی،وقتی بفهمی سردرد و..دارم میگی مامان قص،یعنی قرص کجاست برات بیارم،سرمو بوس میکنی،گاهی که دراز کشیدم ماساژم میدی،خیلی وقتام دراز میکشی بامزه میگی مامان ماساژ،آخ من بخورمت شیرینم،یه چیز بامزه،به خاله میگی آگو یا آگوش،ربطی به خاله نداره اما خاله هات ضعف میرن برات با همون آگو گفتن،حالا چند روزیه یاد گرفتی هم میگی آله هم آگو،به منم میگی مهسا چون تلفظ مهناز سختته برات کوچولوی من،خیلی با مزه حرف میزنی،وقتی گرسنته میگی به بخورم به میخوام،بعدشم که سیر میشی میگی به خوردم میسی ویه لبخند ملیحم تحویل میدی،خیلی وقتام اعتصاب غذا میکنی و مامی غصه میخوره،خوب وزن نمیگیری بسکه دخملیه شیطونم بد خواب و کم خواب و پر تحرکه،فقط قدت بلند میشه،اما خدا رو شکر که سالمی و میتونی شیطونی کنی،تنهایی بازی نمیکنی همش من وبابا بایدکنارت باشیم ماشالله چون انرژی شما رو نداریم زود خسته میشیم،منکه تمام وقت در اختیارتم و از این بابت خوشحالم،آهان اینو بگم هزار ماشالله انعطاف بدنیت عالیه،مطمئنم در آینده ورزشکار خوبی میشی،یکم دیگه که بزرگتر شدی تصمیم دارم بزارمت  کلاس ورزشی،حالا رشتشو نمی دونم فعلا،ترست از حمام ریخته اما هنوزم بدت میاد بشورمت،آب بازی رو دوست داری فقط،کف که میزنمت میگگی آخ آخ بشور،احساس خوبی به صابو وشاپو نداری،دیگه اینکه شیر خشکم نمیخوری دیگه،چون شیر پاستوریزه رو هم دوست نداری یه بار شب تو خواب یه سری هم تو خواب روزانه بهت شیر پاستوریزه میدمniniweblog.com،خیلی از خوردنی ها رو دوره ای دوست داری،مثلا کیک رو خوب میخوری اما یهویی لب نمیزنی،هنوز موفق نشدم از پوشک بگیرمت،هروقت امتحان کردم همکاری نکردی،عسلم من بازم میام و مینویسم فعلا باید برم،یه دنیا بوس

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به *سفید برفی* می باشد