میس آنیتامیس آنیتا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

*سفید برفی*

چقدربه اومدنت نزدیک شدیم هورااااااا

1391/10/3 23:38
نویسنده : mami mahnaz
229 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانم طلا،دخمل بلا،کم مونده تابیای عروسکم،35مین هفته ای هست که شماتودل مامانی.این روزاتکونات زیادشده فدات بشم،انگارمثل ماهی که توتنگه تودل مامی شنامیکنی خیلی لذت بخشه که حست میکنم،چندروزپیش که قرآن میخوندم شماقرآن روازروی شکمم تکون می دادی عسلم،بابایی که نازت میکنه دست باباروتکون میدی(چه دخمل پرزوری دارم)بابایی روخیلی دوست داری چون نسبت به صداش ونوازش کردنت عکس العمل خوبی نشون میدی،جدیدابخاطرآمادگی برای زایمان دلم وزیردلم تیرمیکشه دکترگفته بایداستراحت کنم،باباسعیدزحمت میکشه وکارای خونروانجام میده،مادرجون هم غذادرست میکنه وباباسعیدمیره میاره(دستش دردنکنه)ناگفته نمونه بابایی چندباری زحمت درست کردن غذاروهم کشید،راستی خانم طلا ساک بیمارستان روهم آماده کردم خیلی ذوق داشتم،خاله هنگامه(مامان آرازکوچولو)زحمت کشیدراهنماییم کردچه چیزایی روبزارم داخل ساک بیمارستان،این روزاخیلی هیجان دارم وازاینکه به لحظه ی موعودیعنی دیدن شماعروسک نازم نزدیک میشم سرازپانمی شناسم،دلم واسه مامانی دایی ها... تنگ میشه چون کمترمیرم پیششون 1وقتایی هم مثل کوچولوهاگریه میکنم ازدوریشون،باباهروقت بخوام منومیبره اونجا راستش چون سنگین شدم حتی خونه ی مامانی هم راحت نیستم وتوخونه استراحت میکنم،این روزاهم سخته هم شیرین،امیدوارم زودترتموم شه گرچه دلم واسه تکونای آرومت تنگ میشه،منتظرتیم عروسکم بوسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به *سفید برفی* می باشد