میس آنیتامیس آنیتا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

*سفید برفی*

*آنیتا عسلی به مهد کودک میرود*

1394/6/20 18:59
نویسنده : mami mahnaz
559 بازدید
اشتراک گذاری

آنیتا عسلی خیلی دوست داشتی که بری مدرسه اما مدرسه که نمیشد،به خاطر همین مامی مهناز تصمیم گرفت یه تایم کوتاه بزارت مهد،یه مهد خوب پیدا کرد و ثبت نامت  کرد،آنیتا خانم کیف باب اسفنجی смайликدوست داشتی و مامی هم برات خرید و هر دو کلی ذوق کردیم،با بابایی هم رفتیم  وسایل مهد رو خریدیم،حالا میری مهد و مربی هم گفت که خیلی عالی بودی برای روز اول و با مربیا خوب ارتباط برقرار کردی و این خیلی خوشحالم کرد،اینم بگم لحظه ای که از بغلم جدا شدی  برای هر دومون خیلی سخت بود niniweblog.comاز بغلم نمیرفتی بغل خانم مربی اما وقتی من رفته بودم شما از مهد خوشت اومده بود و بازی کرده بودی niniweblog.comو وقتی اومدم دنبالت خیلی از مهد راضی بودی واز من خواستی دوباره ببرمت مهد،وقتی بدون شما برگشتم خونه گریم گرفتniniweblog.com کلی هم خونرو تمیز کردمniniweblog.com اما وقتی شما  برگشتی خونه رو بهم ریختی باز،فدای سرت عشقه من،من و بابا و همینطور شما خیلی خوشحالیمniniweblog.com که میری مهد و بودن کنار بچه های همسنت هم برات لازم بود و اینکه کلی چیزای جدید یاد میگیری،امیدوارم موفق باشی و خیلی بهت خوش بگذره دختر دوست داشتنیه منniniweblog.com

مهدکودک دخمل

مهدکودک دخمل

 

پسندها (1)

نظرات (1)

هنگامه
13 مهر 94 9:54
سلام مهناز جان. خوبی؟ آنیتا جون خوبه؟ ممنونم ک بهمون سر زدی چرا دیگه تو گروه دانستنی ها نیستی؟ یا هستی اما من ندیدمت. در هر حال از خدا میخوام خودت و خانواده عزیزت همیشه سالم و خندون باشین. ماشالله آنیتا جون دیگه مهد میره و خانوم تر شده. ببوسش حسابی با آرزوی موفقیت سلام هنگامه ي عزيزم،من هميشه به وبلاگ آراز جونم سر ميزنم،تو تلگرام نيستم عزيزم،قبلا بودم،ممنون گلم،ميبوسمت،هم خودت هم شاه پسرتو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به *سفید برفی* می باشد