میس آنیتامیس آنیتا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

*سفید برفی*

*پنجمين سالگرد عشق من وبابايي و تولدم*

1394/8/6 2:51
نویسنده : mami mahnaz
671 بازدید
اشتراک گذاری

کنار من تمام تو .... چقدر شبیه دنیامه
*برای پنجمين سال در کنار هم بودن*

وقتی در کنار تو هستم هیچ آرزوی جدیدی اتفاق نخواهد افتاد. غم ممنوع است و غصه قدغن. وقتی در کنار تو هستم انگار کن زمین هم نمی چرخد. در جایت جا به جا نشو. دلم جا به جا می شود . آن وقت تیترهای یک روزنامه تغییر خواهد کرد و خواهد نوشت به عجایب هفتگانه ی جهان یکی اضافه شد. وقتی در کنار تو هستم باید هم به عجایب هفتگانه اضافه شود ، آنقدر که دلم عجیب میشود . نگاه کن در کنار تو که باشم اوج می گیرم و با  تمام وجودم احساس می کنم رنگ زندگی عشق میشود ... دوست دارم همه ی آرزوهای خوب را برای خودم بردارم اما حقیقت چیز دیگری ست تا من هستم تمام آرزوهای خوب جهان برای تو گلچین خواهد شد.
کنار من باش ، تا همیشه حالم خوب می شود و هوای بودنم لطیف... برای سبز و مانا ماندن این پیمان راه بسیار پیموده ایم ... ایستگاه به ایستگاه زندگی را با هم گام شمرده ایم و تا پایان همواره خواهیم ماند در کنار هم ....

این را بدان تابی نهایت یادگار ماندگاریست :
کنار تو درگیر آرامشم
همین از تمام جهان کافیه
همین که کنارت نفس می کشم ...

سلام گل قشنگم،٣١شهريور سالگردازدواج niniweblog.comمامي وباباييه منم ازقبلش همش به فكراينم كه چي بخرم وچيكاركنم،پارسال كه بابااومد گلريزونش كردم با تزئينا و خوردنيايي به شكلك قلب niniweblog.comازش پذيرايي كردم،امسال بابايي ازم خواست كادوي گرون نخرم،منم بعدازكلي گشتن وفكر يه ماكت ماشين niniweblog.comبراش خريدم(چون ميدونستم بابايي ازاينجورچيزا خوشش مياد وبعدم ميزاره داخل ماشين جديدمون)گل زدم niniweblog.comبه ماشينلامبورگينيش هههه،مثلاكه ماشين عروسه،به تزيينات زياد نتونستم برسم چون بابايي ظهربايدميرفت سركار،اما يكم ميزو تزيين كردم،كادويniniweblog.com بابايي هم يه دستگاه بندانداز برقي بود،ميدونست بهش احتياج دادم باعمه هماهنگ كرده بودن وخريده بودن،دستش درد نكنه باباي مهربون كه من عاشقشم niniweblog.comيك مهرم كه تولدمه niniweblog.comبابايي سركاربود اماشب مرخصي گرفته بود،بايه دسته گل قشنگniniweblog.com و يه كيك تولد اومد  پيشم كه خوشحالم كنه،مام خونه عزيزبوديم وخاله ها ودايي جونم اونجا بودن،آخرشبم رفتيم فلكه لوزي كلي هم بهمون خوش گذشت،يه سگ باشما بچه ها دنبال بازيش گرفته بود كلي هم سراون خنديديم،آها بابايي براي تولدم يه جفت گوشواره گرفته بود كه خيلي نازن ومن خيلي دوستشون دارم ،يه قاب آيفونم برام گرفت،خيلي خيلي ممنونم عشقم،هرسال بيشترازقبل عاشقت ميشمniniweblog.comخيلي دوستتون دارم عزيزاي منniniweblog.com

 

niniweblog.com

سالگرد ازدواج

بقیه عکسا در ادامه مطلب

ماشینماشین 

کادوکادوی تولدم

کیک تولد

آنیتای من،آرین و مهشید خاله و هلیای عمهعزیزای دلمعزیزانم

اینم تزئینات سالگرد ازدواج پارسالازدواجسالگرذ ازدواج پارسال

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به *سفید برفی* می باشد