میس آنیتامیس آنیتا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

*سفید برفی*

*گوش و گوشواره ی دخملی*

1392/1/20 12:46
نویسنده : mami mahnaz
363 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماهه دخترقشنگم,چندوقتی میشه برات ننوشتم چون شماتمام وقت منوگرفتی ومن نمیتونم زیادبه وبلاگت سربزنم,الان که  مینویسم شما 95روزه که به دنیا اومدی مامی فدات شه,38روزه که بودی باخاله معصومه رفتیم گوشتوسوراخ کردیم,با اینکه منوبابایی همه جا باهم میریم اینباربهش انگفتم تاسورپرایزشه وقتی اومدوشمارو با اون گوشواره ی آبی فیروزه ای دید کلی ذوق کرد وبوسیدت,راستش وقتی گوشاتوسوراخ میکردن من بیرون اتاق بودم  چون طاقت نداشتم ببینم,چندثانیه ای که صدای گریت اومد گریم گرفت آخه طاقت ندارم حتی 1ثانیه درد بکشی مامی قربونت برهههههههه,2روزبعدش که روزولنتاین بود بابابایی رفتیم 1گوشواره ی خوشمل شبیه کفشدوزک خریدیم برات مبارکت باشه خانم خوشگلههههههههههه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ترانه
20 فروردین 92 13:51
مبارکش باشه من هنوز دلم نیومده سوراخ کنم هی میگم بزار یکم بزرگتر شه
mami mahnaz
22 فروردین 92 2:32
مرسی درد نداره که خیلی راحته ترانه جون،حتماببر تازه دیدنش کیف میده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به *سفید برفی* می باشد