میس آنیتامیس آنیتا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

*سفید برفی*

*دخترم خانم شده*

1392/1/21 16:28
نویسنده : mami mahnaz
200 بازدید
اشتراک گذاری

الان که برات مینویسم شما 96 روزه هستی,یعنی 96 روزه من خوشبخت ترینم,96 روزه عطرتنت خونمونو خوشبوترکرده,96 روزه که من حس قشنگ مادری رو تجربه کردم,خدارو هزارمرتبه شکر شما آرومترشدی و خوابت بهتر شده,شیرمامی رو میخوری ومن تصمیم مگرفتم دیگه بهت شیشه ندم چون شیرمامی سیرت میکنه,1چیزی سخته واونم اینه که شما بغلی هستی باید همش داخل خونه بگردونمت فدای سرت بغلت میکنم قشنگم,1وقتایی بی تابی میکنی اما درکل خیلی بهترشدی وشبا تاصبح لالا میکنی و من و بابایی ازاین بابت خیلی خوشحالیم,الهی همه ی نی نیا وانیتای من همیشه خوب باشن و دلدرد نگیرن,3روزپیش با بابایی بردیمت پردیسان باکالسکه کلی چرخوندمت وشما کیف کردی,خیلی خوبه که هستی*

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خوشبخت
25 فروردین 92 14:36
خدا براتون این دختره ماهو حفظ کنه
و برای همه ی آرزو به دل ها قسمت کنه
خدا پشت پناه همیشگی دخترتون باشه انشاالله


نی نی 91
25 فروردین 92 22:02
چرا به وبلاگ نی نی 91 نمیاین؟



mami mahnaz
27 فروردین 92 21:26
سلام چشم دراولین فرصت سرمیزنم،آنیتا خیلی وقتمو میگیر
mami mahnaz
27 فروردین 92 21:31
مرسی خوشبخت جان،دعای قشنگی بود انشالله عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به *سفید برفی* می باشد