میس آنیتامیس آنیتا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

*سفید برفی*

*مامی دستاش درد گرفته*

1392/2/24 4:01
نویسنده : mami mahnaz
196 بازدید
اشتراک گذاری

عشقه مامان شماشدیدابغلی هستی و روزمین نمی مونی و این خیلی سخته،رودست من آروم میگیری و می خوابی اما وقتایی که مریض میشی هیچ چیز آرومت نمیکنه و گریه میکنی،بابایی بهم کمک میکنه تو نگهداری شما اماخوب من وظایفم بیشتره نسبت به شما،یه وقتا گریه میکنم چون واقعاسخته بزرگ کردن شما،خیلی بهت عادت دارم مامانم یه وقتاکه با بابایی میخوایم بریم بیرون بابا شمارومیبره داخل ماشین تا من حاضرشم بیام بریم حتی برای چند لحظه نبودنت داخل خونه احساس بدی یهم میده انگار میخوان خفم کنن،من زود حاضرمیشم و میام پیشت(فکرکنم بابایی هم فهمیده اینجوری زودترحاضرمیشم هردفعه شمارومیبره تا منم زود بیام وبریم خخخخخخخخخ) به باباهم خیلی عادت دارم راستش بابایی هم یه وقتاخسته میشه اما این به این معنی نیست دوست نداره ما هردو عاشقتیم،امروز دست و پاهام درد میکرد چون همش تو بغل مامی هستی دردم شدیدترشده و زده به گردنم کاش زودتربشینی و بغلی نباشی اما من تا جون دارم درخدمتتم دخملمم*

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به *سفید برفی* می باشد