میس آنیتامیس آنیتا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

*سفید برفی*

* روزهای آنیتایی*

1392/9/20 5:07
نویسنده : mami mahnaz
334 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسیسم فدات شم که انقدر شیطون شدی،میری پشت سر مامی و می ایستی و دالی میکنی و من فدات میشم، خودت  میری رو مبل و تخت میشینی، دخمل زرنگی هستی خودت میای پایین از مبل اما از تخت هنوز نمی تونی بیای پایین، وقتی بیدار میشی من کنارت نباشم  میشینی لبه ی تخت  و گریه میکنی تا بیام و بفلت کنم، دل و روده های کشوی آشپزخونه و...میریزی به هم، از وقتی شربت زینک میخوری خدا رو شکر اشتهات بهتر شده، همش میگی به به، این روزا 2 ورد زبونته و کلی دل میبری با 2 گفتنت،حالا منظورت از 2 چیه  خدا میدونه، لیمو شیرین میوه ی محبوبته و با ملچ ملوچ میخوری، کلا  شیرینی جات رو دوست داری، یکی دو ماهه یاد گرفتی از پله های خونه ی مامانی اینا میری بالا به سمت اتاقا، اونم به سرعت برق وباد البته ماشالله، جای انگشتای کوچولوت  که الهی فداشون بشم روی هر جاییکه دستت  میرسه هست، باوجودی که می دونم شرایط سخت تر میشه اما دوست دارم رو پاهای کوچولوت وایسی و راه بری و من همش دورت بگردم و ببوسمت، آها یه چیزی فهمیدم اینکه شما به زبان علاقه ی خاصی داری، چون کارتووناییکه انگلیسی صحبت میشه و حتی آموزش کلمات و یا آهنگ  انگلیسی رو خیلی دوست داری و با دقت میبینی، چند وقته  که پستونک خور حرفه ای شدی و خودت خوابم که باشی  میتونی پستونکتو بزاری دهنت، وای خیلی  این حرکتتو دوست دارم، تازه به مامی هم تعارف میکنی، هه ههههه، راستش نگرانم که چطور چند وقت دیگه چطور پستونک رو از سرت بندازم، از یه طرفم خوبه چون آرومت میکنه، سعی میکنم فقط تو بیداری بدم بهت، جدیدا با خونه سازیات بازی میکنی ، من برات رو هم قرار میدمشون و شما جدا میکنی از هم و سعی میکنی به زور بچسبونیشون رو هم، 1بارم موفق شدی  بچسبونیشون عسلیه من، چند روزه بی قراری میکنی و آب دهنت میاد که برای دندون درآوردنته، بمیره مامی برات که اذیت میشی، تو خواب هم کلی تکون میخوری از بس شیطونی عروسکم( بابا  حداقل  تو خواب  آروم بگیر دخمل خخخخ ) شما فرشته ها تو خواب هزار برابر زیباتر و معصوم ترید،این روزا برای هر دو مون سخت تره چون بابا سعید کمتر خونس و شغل دوم انتخاب کرده، عمو جون گوشی میاره و بابایی تو مغازه ی دوستش میفروشه،دخترم بابایی خسته میشه و خیلی برامون زحمت میکشه، تنش سلامت، داریم به تولدت نزدیک میشیم عشقم و شما داری خانمتر میشی، من به فکر تولدتم، 16 دی هم برای عروسکم آتلیه آسمان وقت گرفتم که از شکل ماهش عکس بگیرم، چون دیر به دیر وبلاگتو آپ میکنم زیاد برات نوشتم ببخشید اگه بعدا چشمای قشنگت خسته میشن، اینام تقدیم با عشق به آنیتای نازه 11 ماهه ی مامی ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

عسلم

ادامه مطلب

عکسای خوشگلم

عسلم

عسلمعشقم

حاج خانوم لیموشیرینه مامان

عشقم

خونه سازی

آنیتاجونم

شیطونکمناناز

 

آنیتامحموم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عسلللللللل
2 دی 92 3:20
واییییییییییی خیلی باحال شده انیتاااااااااا ماشا................. ممنون عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به *سفید برفی* می باشد