میس آنیتامیس آنیتا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

*سفید برفی*

* پرنسس کوچولو ی من دو سالگیت مبارک*

1393/10/18 3:50
نویسنده : mami mahnaz
286 بازدید
اشتراک گذاری

خدای مهربانم تورا شاکرم،دختر ماهم ساله شد ومن چقدر خوشحالم،که گل زندگیم شکوفاترشده،دخترم بزرگ میشود ومن بزرگتر،من درپس خستگی هایم شادی اش را میخواهم و شاداب ترشدنش را،خنده های زیباniniweblog.com و کودکانه اش را،اوکه میخندد من ازته دل میخندم و وقتی اومیگرید ازته دل میگریم،niniweblog.comچقدر این حس رادوست دارم،حس مادر بودن را و مادری کردن را،چقدر این سختی،این کار بی وقفه و بدون استراحت شیرین است برایم،خدایا در سالروز شکفتن دختر عزیزترازجانم شادی وسلامتی اش را ازتو میخواهم،خوشبختی و خنده هایش را،من تاآخرین توانم برایش از جانم مایه میگذارم،خدایا سپاس وسپاس و هزاران سپاس برای دادن گل قشنگم آنیتا

 عروسکه نازم تولدت مبارککککککک

 

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به *سفید برفی* می باشد