میس آنیتامیس آنیتا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

*سفید برفی*

*عکسای آنیتایی*

1393/12/4 16:43
نویسنده : mami mahnaz
278 بازدید
اشتراک گذاری

قبول باشه خانم طلا

عسلم

فدای نگاه قشنگت

عسلم

عسلمعسلم

ورزشکار من ههههههه

عسلم

اینجا هم هوس کردی پیرهن نوزادیتو بپوشی که الان برات از بلوزم کوتاه تره،فدای قد و بالات

عسلم

اینجا هم  نصفه شبه  مثلا  هههه

عسلم

آخ  جون چقدر باب اسفنجی

عسلم

اینجاهم با قابلمه سرگرمت کردم،عاشق تولید صدایی خنده

عسلم

درآخر بازم بخاطر پایین بودن کیفیت عکسا ازت معذرت میخوام،اما همینکه اینارو برات به یادگار میزارم خوشحالم،در آینده عکسای با کیفیت تری برات میزارم انشالله،هزار تا بوسسس برای دختر قشنگم

پسندها (1)

نظرات (4)

ساسان اس ام اس
4 اسفند 93 16:50
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
هنگامه
9 اسفند 93 9:22
سلام مهناز جان، ماشالله به دختر نازت شیرینه ماشالله ممنون،نظرلطفته هنگامه بانو
nasim
27 اسفند 93 23:20
دوباره معجزه آب و آفتاب و زمين شکوه جادوی رنگين کمان فروردين شکوفه و چمن و نور و رنگ و عطر و سرود سپاس و بوسه و لبخند و شادباش و درود دوباره چهره نوروز و شادماني عيد دوباره عشق و اميد دوباره چشم و دل ما و چهره های بهار هفت سين فرارسيدن نوروز و سال نو را شادباش ميگويم. برايتان تندرستي و نيکروزی در سال نو آرزو دارم. باشد که سالي سرشار از شادی و کامروايي داشته باشيد
الناز(ممول)
2 اردیبهشت 94 14:49
سلام عزیزم موش بخوره آنی منو الان عکسا رو دیدم دلم تنگ شد براتون مراقب خودتون باشید سلام به الناز عزيزم،مرسي،منم دلم تنگ شده،به اميدديدار گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به *سفید برفی* می باشد